Keresés a blogban

Jöttünk, láttunk, ettünk...


Tegnap este nekiültem és elkezdtem megírni a posztot a hőgyészi Szarvasgomba búcsú 2009.-ről amin a hétvégén voltam. Vagy két órán keresztül vertem a laptopot, részletesen leírtam a programokat, az ott kóstolt ételeket, melyik és miért tetszett stb. azután az egészet átolvasva, rájöttem, hogy amit addig írtam nem más mint „gaszturbálás” vagy csak egyszerűen szófosás. Így egy határozott mozdulattal az egészet kitöröltem.
A lényeget Hajni úgyis leírta itt. Most inkább beszéljenek a képek. A lényeg a lényeg, volt egy remek rendezvény, amin nagyon jól éreztük magunkat Hajni (malackaraj) és én, jobbnál jobb kajákat kóstolhattunk meg Zsófi (Chili & vanília) jóvoltából aki a szarvasgombás ételek versenyének zsűritagja volt. Egész idő alatt egy percig sem unatkoztunk, remekül szórakoztunk. Volt gombakereső verseny kutyáknak, fotó kiállítás/verseny, kirakodóvásár mindenféle szarvasgombás termékekkel és természetesen sok szarvasgombával. Sehol egy tökipompos vagy kürtőskalácsos, sem ringlispíl, céllövölde. Volt helyette sok érdekes program, és finom étel.















Ajánlom figyelmébe mindenkinek ezt a rendezvényt! Jövőre (2010. szept. 11.) én biztos ott leszek megint.

További képekért klikk ide:
hőgyészi szarvasgomba búcsú 2009


A Malackarajon ezt írták...
Gabojsza ezt írta...

7 megjegyzés:

  1. Még jó, hogy válság van :) Apa irigy epéje vagyok...

    VálaszTörlés
  2. 45 rugó... nem semmi... ma sem lesz ez ebédre :)

    VálaszTörlés
  3. lorien:))) jövőre neked is ott a helyed!:)

    kai
    volt ott 25000-ért is, a kisebb, szabálytalanabb alakú darabok.
    6-700 forintért már lehetett egy akkora darabot venni, ami elég egy étel elkészítéséhez... azért az nem olyan sok:)

    VálaszTörlés
  4. Hát, sosem volt még szerencsém szarvasgombához, pedig nagyon régen szeretném már megkóstolni.
    Ha 6-700 Forintért lehet már kapni, az tényleg elég elfogadható ár.
    Vajon Bp területén merre találnék ilyen árfekvésűt? Nézzem meg a vásárcsarnokban, hátha?

    VálaszTörlés
  5. Szösszen17:15

    Szia!
    Én most vagyok először a blogodon és nagyon tetszik! :D
    Malackaraj blogját is olvastam és neki is írtam, hogy örülök, hogy ennyire tetszett a fesztivál. Én csak a szervezők jobb kezeként voltam jelen, de az ő nevükben is köszönöm a dicséreteket.
    Remélem jövőre is találkozunk! :D

    VálaszTörlés
  6. kai
    bár nem vagyok pesti, szerintem a kulinárisban vagy a nagycsarnokban biztos találsz. lehet, hogy kicsit drágábban:)

    szösszen
    örülök, hogy idetaláltál:) részemről biztos a részvétel jövőre...

    VálaszTörlés
  7. kár, hogy kitörölted :)

    szarvasgombát a szarvasgomba boltból!

    szarvasgomba.hu, van mindig friss is, érdemes telefonálni

    VálaszTörlés

rólam/about me

Nem vagyok profi séf csak egy festőművész. Ezen kívül lelkes foodie és amatőr szakács, kinek szenvedélye a gasztronómia. Régi vágyam volt, hogy egyszer majd írok egy szakácskönyvet, de sajnos ez idő nem jött még el. Így helyette elindítottam ezt a blogot amiben megmutathatom a kedvenc receptjeimet, gondolataimat az ételekről, alapanyagokról és főzésről.

I'm not a professional chef just an artist. In addition I'm a foodie and amateur cook who has a passion for gastronomy. I've desired to write a cookbook some day for a long while but unfortunately it hasn't come true yet. I've been writing this blog instead wherein I can show you my favourite recipes and give my ideas about the meals and cooking.

szerzői jogokról

A blogban megjelenő receptekre, írásokra, és fényképekre, a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény vonatkozik. Azokat, a szerző engedélye nélkül, közzétenni tilos!